Szecskanap és a diákigazgató választása

Címkék: Friss hírek

A gimnáziumban az idei tanévben is izgalmas és színvonalas vetélkedést hozott a diáknap.

Vigyázz, kész, még szecska!

És máris negyedikes

Közeledett november második hete, mindenki örömmel várakozott és hatalmas lelkesedéssel készült az eljövendő eseményekre.

A végzősök már az előző hétvégén feldíszítették a folyosókat. Négy rendkívül érdekes témát választottak:

            A 12.a osztály fűszoknyában riszálós Hawaii zenetábort alakított ki a folyosóján.  Az osztálynak sok gondja akadt a díszítésnél, de végül megérte küszködni, remek lett.
Az osztály jelöltje Villányi Krisztián: „Későn kezdtük, de hittünk a sikerben. Sokszor nem vettük komolyan a munkát, ennek ellenére nem adtuk fel! Elismerem, a c osztályosok jobban megküzdöttek a győzelemért.”

            A 12.b a hét főbűn témával és díszleteivel a pokol legmélyebb bugyráig sűlyesztette , ha nem is a gimnáziumot, de a földszinti folyosót mindenképp.
A sok papírdísz mellet, egy kis helyet kapott Smoke, a jelöltjük is.
Ő maga a választásokat követően ezt nyilatkozta: „Szerintem, azonos esélyekkel indultunk, nagy felelősség és megtiszteltetés diák-igazgatónak lenni, örülök, hogy engem kértek fel az osztályom képviselésére. Zsókának és c osztálynak  pedig gratulálok!„

            A 12.d időutazók, akik velünk is megosztották kalandjaikat a második emeleti folyosón. A jelölt Kozma Márk gondolatai: „Nekünk a részvétel számított, az előadásunkban szereplő próbatételek nem csak nekem, hanem az osztálynak is megmérettetés volt. Az utolsó hétben kovácsolódtunk igazán össze. Sosem hagytam, hogy idegesnek lássanak, akkor is, ha belül mást éreztem, kívül mindig nyugodt maradtam. Ha pedig mégsem bírtam tovább, akkor a bokszzsáknál vezettem le a fölösleges energiákat. Zsókáék megérdemlik a győzelmet. Jó tanács: Szeptemberben kezdjetek neki a műsorok előkészítésének és a díszletek megtervezésének! Mindenre legyen időtök!„

            A 12.c osztály a legfelső emeleti folyosóból egy francia várost varázsolt, és nem mást, mint a csodás Párizst. Az osztály jelöltje, Pucskó Zsóka lett a verseny nyertese, az új diákigazgató: „Kevés remény volt a győzelemre, főleg, hogy nehéz volt összetartani az osztályt. Voltak mélypontok, ahol úgy éreztem, nem bírom tovább és feladom, de örülök, hogy nem ezt tettem. Köszönöm az osztályomnak mindazt a munkát és időt, amit a győzelem érdekében erre a műsorra fordítottunk. Jó tanács: Jelöljetek diákigazgatónak lányokat is, hiszen mi lányok is lehetünk kemények és kitartóak, és képesek vagyunk összefogni a diákokat, és győzelemre vinni az osztályt.”
 

Nemcsak a folyosók voltak változatosak, fantáziadúsak, hanem a hét többi programja is . Voltak óraközti szünetben rendezett zenepartik, kampányolás és meglepően jó választási műsorok.

Mindenesetre nagy kihívás ez mind a négy osztálynak, nehéz összetartani a csapatot, gyakran késő délutánba nyúlóan mentek az előkészületek, próbák. De a lényeg az, hogy bár mindig lesznek olyan osztálytársaid, akik nem akarnak műsort, kihúzzák magukat a munka alól, ám a többség lelkesen készül, és lehet rá számítani.

Azt ajánlanám, ha nem is kötelező a műsor készítése, akkor is állítsatok össze vidám jeleneteket, mert így jobban megismerhetitek egymást, összekovácsolódik az osztály, és nem utolsó sorban, mindig jólesik az elismerő taps.

Szecskaműsorok:

            9.a osztály: Boy and girl in black. A táncosok fehér ingben és fekete nyakkendőben táncoltak a színpadon, egészen addig, amíg Erdei Barnabás tanár úr egy vízi pisztoly segítségével el nem áztatta a közönséget és a táncosokat.

            9.b osztály: Gyerekesen aranyosak voltak a mese paródiájukkal, szerintem mindenki élvezte és sokat kacagott rajta.

            9.c osztály: Egy paródiát láthattunk tőlük a válogatós királylányról, aki igényeinek nehéz megfelelni . Végül egy bátor legénnyel köttetik meg a házasság, a szerelmi bilincsekkel. A királylány szerepét Kozák Atilla tanár úr játszotta. Elmondása szerint: „Először is szeretném megjegyezni, hogy nem hercegnő, hanem királylány voltam. Mindig nagy örömmel vállalom a szecskaműsoros felkéréseket, szerintem megtiszteltetés, ha felkérnek egy tanárt szerepelni. Az előadással kapcsolatban, az alapötlet a diákoktól származott, nagyok kis teret kaptam improvizációra, de az a lényeg, hogy volt lehetőségem egy kis spontaneitásra is.„

            9.d osztály: Közös tábori énekléssel kezdtek, majd egy pörgős tánc következett. Sajnos, úgy hallottam, hogy a próbáik során gondjuk akadt a megvalósítással, és ez útját állta a kreativitásuknak is, de most már jó jó jó, de jó nekik.

            10.b osztály: A gimnáziumunk színpada talán először ad helyet egy világcsúcs megszületésének. A b osztályosok  „tíz órán” keresztül  álltak fejen. Persze, egy smile fején, minden izmukkal a lábukra nehézkedtek nehogy elveszítsék az egyensúlyukat.

            11.a osztály: A műsoruk története abszurd fordulatokban volt gazdag. A kereszténység hírnökét, egy papot, elátkozott egy félig elfogyasztott aranyhal. Ezután egy szigetre száműzte, ahol a vegetáriánusokat kibékítette a kannibálokkal, őt pedig kinevezték papjuknak.  Elég egyedi történet, meg kell hagyni!

            11.b osztály: Egy érdekes, álmodozó lányról, Emeséről szólt a daluk, aki sehova sem tudott beilleszkedni, ezért mindenhonnan elüldözték. Később megbánták, hogy kitagadták Emesét, ezért mindenki elkezdte keresni őt, de ő ekkor már a pingvinekkel táncolt, na meg a drága macijával.  Ez is érdekes kreáció volt.

            11.c osztály: Műsoruk  megjelenítette a világvége hangulatát. Megtudhattuk, mi lesz velünk 2012. 12. 12-én, ha eljön a vég. Reménykedjünk, hogy tévednek, de a témától eltekintve, az előadásuk élvezetes és kreatív volt.

Szerkesztők:

Tinnyei Teodóra és Szárnyasi Luca Sára  10.d